Wednesday, September 23, 2009

~REUNION IN RAYA MOOD~



REUNION - derz oni 1 word cn describe it. AWSOME. on 22th of september 2009 bersamaan raya ke-3,ktorg telah bt reunion.at my house! so dat day rombongan diorg telah dtg sng dihidangkn dgn bihun singapore (sorry guys,dat day aku bgn lmbt,so main msak je pe yg ade).gahaha.ala.jnji sodap.setelah memecahkan suasana sunyi kt umah aku tu dgn gelak tawa esp dari mirah,aku dgn serayanya berkata, "weyh kwan2,jom kita p serang umah sapa2." dan disambut pulak zati, " JOM2,boley pastu kita p sunway carnivall mall". serta yg lain2 mnyambutnya dgn angukkan tanda setuju.(xnak durhaka dgn arahan presiden).
ingatkan nk g serang umah rob tp si mirah merayu2 suh temankn dia g beraya umah kwn poli dia.ok fine.rupa2nya tak sia2 temankan dia g.ade mamat ensem.woot woot.tp bak kata mirah,dat guy is her scandal.OMG>girl! DO I LOOK CARE??!!!hahahaha. aku mmg perampas.haha.lpas bt muka x malu g umah yg x dikenali tu,ktorg g amek rob.then trus g sunway carnivall mall.sesuda smpai kt sne,episod nafsu yg mmbuak2 telah terjadi.aku rmbang mata weyh.gahaha.btw,thanx kekawan sbb mmbontotti je ke mna aku je nafsu aku bwk aku.bygkn la kalo bley, SEMUA kedai kt situ aku nk msuk. ish ish.dayu dayu.pe kejadahnya ko ni weyh.haha.after balik dri shopping,minyak kreta plak hbis.nsib baik de minyak spare.so ktorg yg brpkaian raya ni pn berusaha mengisi minyak smbil diperhatikan org yg lalu-lalang.haha.





AT THE OF THE DAY
semua org mmg seronok sgt coz dah lama x jmpe.but d down part nye de beberapa org yg xley join.i've no idea why.but i now dey hv deir own reasons.kalo diorg bley join,mmg akn bertmbah meriah dat day. so after this,i hope that ktorg akn bt reunion lg!!!!!!!!!!!!!!!

cant wait 4 that!xoxo guys. i HEART u girls!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment